プロが教えるわが家の防犯対策術!

What's your job?

A 回答 (4件)

No job. I am NEET.

    • good
    • 3

I am a student but I am working as a research assistant (RA).


Also I have a part-time job in a supermarket.
文章間違ってたらすみません。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Thank you

回答ありがとうございます。

お礼日時:2015/07/25 20:59

What do you do?



What do you do for work?

What do you do for living?

What is your occupation?

上記のようにする方がよいと思います。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

質問に対する回答になってないですよ。

あえて「What's your job?」と質問したんですが?
仕事しててあたりまえでしょ?学生や年寄り以外は。

お礼日時:2015/07/24 21:39

You are Z, aren't you!?

    • good
    • 4

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!