dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

次の日本語を英語にしてください。

(1)洗濯機を使ってもよろしいですか。

(2) 使い方を教えていただけますか。

(3) ちょっと待ってもらえるかしら。

(4) 私は夕食後にそれを使いたいのですが。

(5) 朝食前にそれを使ってもらった方がいいわ。

(6)私のスピーチ原稿の準備を手伝っていただければありがたいと思います。

(7)明日の昼休みに先生をお訪ねしてもよろしいですか。

(8)私のスピーチ原稿を読んで、いくらかアドバイスをいただければ感謝いたします。

A 回答 (4件)

(1) Could I use a washing machine?


(2) Could you teach how to use?
(3) Please wait a minute.
(4) I would like to use it after dinner.
(5) You should use it before breakfast.
(6) I will very thank you if you help me prepare a draft of my speech.
(7) Could I visit you(Mr./Mrs./Miss.○○) at lunch break tomorrow.
(8) I will thank you if you read a draft of my speech and give me some advice.
    • good
    • 3

途中送信失礼いたしました。


⑶ Wait a minutes, please.
⑷ I would like to use it after dinner.
⑸ I would rather you use it before breakfast.
⑹ I would be thankful if you could help me prepare my speech.
⑺ Could I visit you during lunch time tomorrow?
⑻ I would be thankful if you could
read my speech and give me some advice.
    • good
    • 1

⑴Could I use the washing machine?


⑵ Could you tell me how to use it?
    • good
    • 0

>次の日本語を英語にしてください。



write sentence japanese to english
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!