dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

下の文を英語にして下さい!


一度ペットを飼ってしまうと、そのペットと別れてからもまた同じようにペットを飼ってしまう飼い主さんが多いことも、ペットが与えてくれる幸せの大きさを証明しているのではないでしょうか。

A 回答 (4件)

訂正 our→us

    • good
    • 0
この回答へのお礼

やってみます

回答ありがとうございます!
参考にします!

お礼日時:2017/07/08 22:33

タイプミスがありました。

お詫びして訂正致します。

The fact that they often repeat having the same kind of pet once they have a chance to have it testifies the significance of happiness that pets can give, I presume.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとう

わざわざ修正までありがとうございます!

お礼日時:2017/07/08 22:32

Once they have pets, many of them have pets again even though the

y lost their pets. I think it proves that pets give our much happiness.
    • good
    • 0

The fact that they often repeat having the same kind of pet once

they have a chance to have it testify the significance of happiness that pets can give, I presume.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!