are you redy?

と言われたら、
なんと答えるのが1番自然ですか??

A 回答 (7件)

Sure, let's go.

Yes, thanks for waiting.

Wait, not yet.
Hang on. Not just yet.
I'm sorry. Could you give me another minute?
    • 0

Ready when you are.って返し方も自然だと思うの(o^―^o)ニコ

• 0

Are you ready?

Sure!
向こうの人達は"Sure"を愛用、多様します。
Sorry not yet.
    • 0

Yes, I am. / No, I'm not.

• 1

are you ledy?

と聞かれたのと勘違いして

no. I am gentleman.

と少し不機嫌に返したことはある。(マジ)
「オッサンに何言ってんだ」…てね。
そのあと

Please wait a moment.

と「待った」を掛けましたけどね。
    • 0

場面分けして、と・・・・

https://detail.chiebukuro.yahoo.co.jp/qa/questio …
    • 0

Are you ready?

返事:
Of course (もちろん)
Yes I am(はい、準備しました)
Yes(はい)

どっちでもいいです
    • 0