アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

I worry that I'll need to acclimatise my palate to umami flavours, sesame oil, and fermented flavours, also I need to get over my fear of bones in food but I'm hoping that after I spatchcock a few chi
ckens and butcher some salmon that I'll feel a lot better about it

これを日本語に訳して下さい。
よろしくお願いします。

A 回答 (1件)

僕の味覚を旨味の味や胡麻油や発酵食品の味に慣らせないといけないかなって心配だし、食べ物の中の骨に対する恐怖心も克服しないといけないけど、鶏を2・3羽締めて、鮭を何匹か捌いたら、もっとずっと楽になるんじゃないかなって思ってる。

• 1
この回答へのお礼

どうもありがとうございます。とても助かりました。