dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

『もう少ししたら英検があるからすごーーーーーく眠い』
を英語で教えてください( ; - ; )

A 回答 (4件)

I'm soooooo sleepy, because Eiken exam is just around the corner.


とか。
    • good
    • 1

英検があるから眠い とはどう言う意味?


英検の勉強のため寝ていないから眠い と言う意味?

最近、英検の勉強に集中していてあまり寝ていないので、とても眠い。
と言うことであれば、

I'm very sleepy because recently I've concentrated on studying for an Eiken exam and haven't slept so much.
    • good
    • 0

I can neither confirm nor deny details of any operation without t

he Secretary's approval.
    • good
    • 1

I'll have an Eiken exam a little later, but I'm so sleepy

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!