アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

ប្រទេសជប៉ុនដែលយើងរស់នៅគឺជាប្រទេសកោះមួយ។
នៅលើសមុទ្រដែលមានពន្លឺថ្ងៃរះ
ដោយសារតែកោះទាំងនោះត្រូវបានតម្រង់ជួរជាជួរហើយឡើងខ្ពស់
កប៉ាល់មកពីគ្រប់ប្រទេស។

នោះហើយជាមូលហេតុដែលមានកំពង់ផែជាច្រើននៅលើពិភពលោក
ខ្ញុំឆ្ងល់ថាតើមានកំពង់ផែល្អជាងយូកូហាម៉ានេះទេ។
មានពេលមួយផ្សែងចេញពីខ្ទមក្រីក្រគ្រាន់តែក្រឡេកមើលប៉ុណ្ណោះ…

ហើយនៅពេលនេះមាននាវាជាច្រើន
វាបានក្លាយជាកន្លែងរស់រវើកដើម្បីចុះចត។ សូម​មើល
រជ្ជកាលដែលនឹងរីកចម្រើនឥតឈប់ឈរ
កំពង់ផែនេះដែលសូម្បីតែទ្រព្យសម្បត្ដិសម្រាប់តុបតែងក៏ចូលមកដែរ។

A 回答 (3件)

横浜市歌です。


横浜育ちの横浜市民は全員歌えると有名です。
    • good
    • 0

横浜市のようですね。

    • good
    • 1

翻訳機で大雑把に和訳して調べました。


おそらく横浜市の市歌です。
https://www.city.yokohama.lg.jp/city-info/yokoha …

6行目後半の"យូកូហាម៉ា"=横浜です。
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!