アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

雨が強くなってしまいましたね、傘をささなきゃ

を英文にして欲しいです。
宜しくお願い致します!

A 回答 (4件)

It's raining harder now. または、The rain has got heavier.


I need to use an (my) umbrella. もし、自分の傘なら、my を使います。
「私たち、傘をささなきゃ」 だったら、We need to use umbrellas.
    • good
    • 1

It's raining hard, hasn't it? Shall we put an umbrella?



https://www.ldoceonline.com/dictionary/umbrella
put up ... umbrella
• When it rains, people put up umbrellas.
• She had to put up her umbrella at once against the rain.
    • good
    • 0

訂正


It's been raining hard, hasn't it? Shall we put an umbrella?

https://www.ldoceonline.com/dictionary/umbrel...
put up ... umbrella
• When it rains, people put up umbrellas.
• She had to put up her umbrella at once against the rain.
    • good
    • 0

It’s raining so heavily. let's put up the umbrella.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!