there was not an empty seat.
はWhen I got on the train this morning ,I could not find an empty seat.
のI could not find an empty seat.と同義となるのでしょうか?

A 回答 (2件)

there was not an empty seat

空いている席が一つもなかった

I could not find an empty seat
 空いている席を見つけられなかった
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございました。

おんなじ意味ですよね。

• 0