プロが教えるわが家の防犯対策術!

こんにちは

get some butts in the seat.とはどういう意味ですか?
よろしくお願いします。

A 回答 (3件)

bums on seats BRITISH, INFORMAL or butts on seats AMERICAN, INFORMAL



If a performer or performance puts bums on seats, they attract large audiences. He's always been like that and will never change. That's why he gets bums on seats — he's a showman. They will pay the person who gets butts in seats and Julia Roberts does. Note: In British English, `bum' is an informal word for `bottom'. `Butt' is an informal American word for `bottom'.

https://idioms.thefreedictionary.com/bums+on+seats
    • good
    • 2
この回答へのお礼

舞台などに夢中になってる観客という意味のようですね。
それか、演技などに魅せられた客の方が相応しいですかね。
ご回答ありがとうございした。

お礼日時:2018/01/02 11:23

Amazonから入手可。

    • good
    • 0

”butts in the seat”を入手しなさい。

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!