アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

この世界ではあらゆるものが進化しているのです。
生き物はみな進化を続け今日の彼らに至ったのです。
もちろん人類もまた日々進化し続けています。
その人類が作る人類文明も絶え間なく進化し続けているのです。
そんな中で進化していないものが一つあります。
それが既成宗教に居座る神です。
イエス・キリストもアラーもアマテラスも何千年もの間なにも進化していませんね。
こんなことでよいのでしょーか?
あまりに長く古いものにしがみついていると人間は腐ってしまうのではありませんか?
奇跡物語で埋め尽くされた聖書は完全に間違っていますよね。
もはやイエス・キリストの奇跡物語は人間精神を腐らせるのみです。
ジハードを説くアラーも偽りのシルシであり、人間精神のためには害悪でしかありません。
世界一幼稚なアマテラスの神に至ってはもはや人間精神を無脳にするものでしかありません。
いい加減古い神は捨てて新しい神を導入すべきではありませんか?
そもそも神とはいったいなんだったのですか?
人間にとって神は万物の根源、宇宙の法則であることを忘れていたのではありませんか?
神は万物の根源、宇宙の法則、アルケーであることを思い出してもよい時代に来ているのではありませんか?
それと同時に今一度「人の道」というものを考える頃合いではありませんか?

質問者からの補足コメント

A 回答 (13件中1~10件)

進化なのか?



神は 進化に任せたのただろーか?

例えばね  ・・ 進化の途中に突然変異したら どうする?

・・・・・・・・・・・・・・・・・
人間は 最終的に作る物を 頭の中で完成図を構想する

必要なら 設計図も作り 材料を揃え 各段階を経て 最後に完成に至る


神も それと同じ事を しただけ

だからアリクイは あんな口と舌を持ってる

アリクイは蟻塚から蟻を舐めとれる形の口と舌を持ってる

仮に 進化途中で蟻が あんな蟻塚を作らない生物に なってたら アリクイの口と舌は 食べる事に困るだけ・・

進化論とは 神が最初に考えた構想と 最後に どうなるかを省いた 途中段階だけの事
    • good
    • 0

IN ENGLISH PLEASE !

    • good
    • 3

HURRY UP, PLEASE!

    • good
    • 3

神様のことを知らないものが、なんで進化?神様の問題考える必要がない、イエス・キリスト以上に知っていたら語ることができる、それは愚者。

    • good
    • 0

無神論でいいのじゃないですか?


なぜそこまでして神を求めるのでしょうか? 理解できません。
    • good
    • 0

Do human beings derive from monkeys? No. for example, there is n

o evidence of evolution from monkeys to human beings, even though there is only 1 percent difference of their DNA.We haven't also found fossils of middle-animals between them. So, recently scientists have no confidence about Darwinism. By the way, where do you find shades of evolution among animals?
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Darwin showed for the first time the truth about life and it's evolution.
Today we know that human beings evolved from monkeys which in turn evolved from mouse and which in turn evolved from even tiny creatures.
Every creature on the earth today has come to it's existence as the result of evolution in this way.

お礼日時:2020/02/02 21:12

Darwinism has no evidence of evolution about any fossils, so rece

ntly sceientists around the world have no cofidence about its truth. Only Japanese people believe its truth withot any proof.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

If you think the fossils of ancient animals were fabricated by someone's hands , it is a big mistake.
You need to think logically about it.

お礼日時:2020/02/08 20:19

You should not say a big mistake about my belief. Belief doesn't

any evidence, mistake. It doesn't need them.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Science is not belief.
There is a science called archaeology which investigates the ancient world on the earth through the studies of fossils of old animals.
You need to pay respect to these sciences before you have your own belief since science is about the fact , not about belief.

お礼日時:2020/02/08 20:59

Darwinism has no evidence about fossils found by people around th

e world. But the idea you believe is a kind of fantasy with no proof. Your logic lose its way in it due to no evidence. Does no evidence make you logic? No way!
    • good
    • 0

Does darwinism have any truth? You should know it isn't archaeol

ecause of no proof and evidence. Darwinism has no science without finding its truth about any fossils
    • good
    • 0
この回答へのお礼

The fossils are the live evidence of truth.
Many people except fools like you now understand this is the truth.

お礼日時:2020/02/08 22:02

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!

関連するカテゴリからQ&Aを探す