アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

次の日本文を英文にしてください

私たちは先週、あのレストランで昼食を食べました
彼女は昨夜、数学を勉強しましたか?―はい、勉強しました
その少女たちは昨日、テニスをしませんでした
あなたのおじさんはこの前の日曜日、何を作りましたか
誰が昨日そのお祭りに行きましたか

誰かお願いします

A 回答 (4件)

自分でやらないと、あなたの将来はお先真っ暗。

    • good
    • 2

We had lunch last week at that restaurant.


Did she study masturbation last night? Yes, she studied.
The girls did not look at the penis yesterday.
Did your uncle rape last Sunday, whom?
Who is it that it was raped by the festival yesterday?
「次の日本文を英文にしてください 私たちは」の回答画像3
    • good
    • 1

We had a lunch at that restaurant last week.


Did she study math last night?
-Yes, she did.
The girls didn't play tennis yesterday.
What did your uncle make/cook last Sunday?
Who did go to the festival yesterday?

この文法は中学英語の基礎なので、教科書の文法のページの説明と練習問題やって習得しないと今後の英語は出来なくなります。動詞の過去形、過去否定文、疑問文はマスターしないと今後手を付けられなくなります笑
    • good
    • 1

We had lunch at that restaurant last week.


Did she study math last night? -Yes, She studied.
The girls didn't play tennis yesterday.
What did your uncle make last Sunday?
Who went to the festival yesterday?
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!