電子書籍の厳選無料作品が豊富!

とりあえず今週末から中国に行くので、帰ってきたら会いましょう。帰ってきたらまた連絡するね!

A 回答 (3件)

I'm off to China this weekend. Let's meet again when I come back. I 'll text you.



連絡するね!の箇所だけ漠然としているので、携帯メール(text)送るねに変えておきました。
    • good
    • 0

Anyway, I'm going to have a visit to China this weekend and let's

r I return. I'll surely get on to you when I fly back home.
    • good
    • 1

I just have to go to China this weekend, so I want to see you after I come back. I'll get in touch with you after I come back.



以上でいかがでしょうか?
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!