dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

久しぶりに話したくなった
を英語でなんと言いますか?

A 回答 (5件)

It's been a while. How have you been? I just felt like hearing your voice.



もう少し、エレガントかつ誘惑的です。”しばらくね。どうしてた?何だか、声が聴きたくなったの。”
ハスキーな声でおっしゃってください。
    • good
    • 0

誰が誰とどういう理由で話したくなったのかが不明なのですが・・仮にあなたと私としてみると


I want to talk with you now. It's been a long time since we spoke.
    • good
    • 1

It makes me want to talk with you after a long time.

    • good
    • 0

すみません、途中送信してしまいました。

I would like to talk to you for the first time in a while.
    • good
    • 0

I would like to talk to you

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!