答えが全くわかりません。
ヒントを教えてください。

「答えが全くわかりません。 ヒントを教えて」の質問画像

A 回答 (3件)

一番が読めなくて答えが違うかも。

1 番
1 can't 2 can 3 could 4 can 5 can 6 couldn't 7 can't

2番
1 can 2 must 3 mustn't
3番
1 Does he have to work every Saturday?
2 I had to study for the test last night.
3 You don't have to go there.
4 We wilI have to leave early tomorrow morning.
5 How long can students borrow
books?
    • 0

全く読めない。

そのくらいの文章だったら、質問として書き込んだら?
    • 1

せめて3倍角位にしない見えません。

• 1