プロが教えるわが家の防犯対策術!

私は、そのスパイクのおかげで全国大会に出場することができた。

英文でお願いします。

A 回答 (5件)

The spike brought me to the national convention.

    • good
    • 0

This spike leads me to national tournament.



物を主語にするという英語でよくある風にしてみました。
間違ってたらごめん。
    • good
    • 0

I owe my participating in the national tournament to the spikes.

    • good
    • 0

Owing to those spikes, I was able to start the national conventio

n.
    • good
    • 1

I was able to qualify for the national competition thanks to that

spike.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!