電子書籍の厳選無料作品が豊富!

英文の並べ替えをお願いします

1.He didn't ( )she meant
what she say.

doubt, have, slightest, that, the


2.Because they are very much alike,
you ( )her sister.

her, might, for, take, well


3. I've never ( )study.

do, but, him, seen , anything

A 回答 (9件)

You might well take her as her sister.

    • good
    • 0

何度もすみません。

No.3で合ってると思います。
    • good
    • 1

>might well do


>1 …するのももっともだ[むりもない]
https://dictionary.goo.ne.jp/word/en/well/#ej-93 …
    • good
    • 0

I've never seen him do anything but study.

    • good
    • 0

Because they are very much alike, you might take well for her sister.


やっぱこっちだ。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!!

お礼日時:2021/01/23 23:08

No.2 ミス

    • good
    • 1

Because they are very much alike, you take her might well for he

r sister.
    • good
    • 0

Because they are very much alike, you take for her might well.

    • good
    • 1

He didn't have the slightest doubt that she meant


what she say.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!!

お礼日時:2021/01/23 23:08

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!