電子書籍の厳選無料作品が豊富!

28日以上、31日以下ってC言語でどう表しますか?日本語無しでお願いします。

A 回答 (3件)

printf("28日以上、31日以下");


if you want to express without Japanese charactors (for example in English),
printf("28 days or more, and 31 days and less");

BTW, "day>=28 && day<=31" means,
1: when the variable named "day" is 28 or more and 31 or less
0: otherwise
    • good
    • 0

day>=28 && day<=31

    • good
    • 0

use two inequalities, one for 「28日以上」 and the other for 「31日以下」,

combined with the logical and operator.
    • good
    • 3

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!