プロが教えるわが家の防犯対策術!

「当店は試着室がありません」を英語で訳して頂きたいです。

A 回答 (4件)

We are very sorry, but no fitting rooms available for trying on.

    • good
    • 0

I'm sorry, we have no fitting rooms.

    • good
    • 0

I'm sorry, but we don't have a fitting room available in our stor

    • good
    • 0

We do not have a fitting room

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!