プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

以下の文の英作をお願いします。
「そのとき、突然、私の母が皿拭きを手伝っていた私に言った言葉を思い出しました。」

A 回答 (5件)

枯れ木も山の賑わいで…



That was when I suddenly remembered what my mother had told me as I was helping her dry the dishes.
    • good
    • 0

No.3 です。

一部訂正します。

Then, all of a sudden, I remembered what my mother had said to me when I was helping her dry the dishes.

remembered what my mother said → remembered what my mother had said
    • good
    • 0

Then, all of a sudden, I remembered what my mother said to me when I was helping her dry the dishes.



http://eow.alc.co.jp/dry+dishes/UTF-8/
    • good
    • 0

At that time, what my mother once said to me hit me, she used to

said it to me when I helped her wipe the dishes.
    • good
    • 1

Then, suddenly, I remembered the words which my mother had said t

o me when I had been helping her wipe the dishes.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!