dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

お前は俺のもの
一生離さない
大好きだよ

この言葉を英語にしたいです
教えて下さい。

A 回答 (4件)

お前は俺のもの


  I will protect you for life.
  (⇒一生守るよ。)

一生離さない
  I'll be with you forever.
  (⇒ずっと一緒にいるよ。)

大好きだよ
  You're my valentine.
  You're my special.
  (⇒あなたは僕の特別な人だよ。)
  I can not think other than you.
  (⇒あなた以外は考えられない。)
    • good
    • 1

お前は俺のもの・・・


  You're mine.
  
一生離さない・・・
  I will never let you go.
  I will never leave you alone.
  I will continue to defend life. I want to be with you forever.
    → 一生守っていく、ずっと一緒にいてほしい
  I come for a lifetime!
    → 一生俺について来い! 的な


大好きだよ・・・
  You're my sweet. → 大好き
  I love you so much.
  I can't love you more.
  I could die for you. → 死ぬほど好き
    • good
    • 0

You are mine.



For life I will never let you go.

I love you very much.
    • good
    • 0

You are mine.


I will never let you go until the end of my life.
I love you so much.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!