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宜しくお願い致します。

We are seeing the West Coast labor situation start to impact our logistics at origin now. Many carriers are running out of containers despite having open bookings at interior loading points. With the labor situation, shippers are making multiple bookings for the same shipment. This is causing vessel space issues since everybody is booking 2 or 3 times for the same shipment. We are doing the same. Only problem is if we miss a shipment, this means it could be several weeks before we have an open booking. We have forecasted what shipments we will need and made a bunch of extra bookings, but don't always have the correct routing since we can't predict when a booking will get missed.

A 回答 (1件)

 西海岸の労働事態が。

出荷地における対処法に影響を与え始めています。内陸での集荷地点では未予約になっているにもかかわらず、コンテナ不足の業者が少なくありません。

 今の労働力の状態では同じ荷に数倍の予約をしている運送業者が居ます。このため、誰もが同一の積み荷に2ないし3回の予約をしていてコンテナ船の船艙問題になっています。

 我々も同じことをしています。もし一船に送り出しが遅れると、次の予約の空きがあるまで数週間待つことになります。

 我々は、どれだけの積み荷が必要であるかを予想し、その何倍もの予約をしました、しかし予約のどれが外れになるか分からないので、必ずしも正しい経路が取れるかは分かりません。


(大体こう言う意味だと思うのですが、、、オーバーブッキングのため予想できないということのようです)
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この回答へのお礼

いつも大変にありがとうございます。
基本的な単語を使った文章でも、ニュアンスがわからなくなる物が多々あり悩んでしまいます。
スッキリとした答えを出してくださり、本当にありがとうございます。
今後とも、宜しくお願い致します。

お礼日時:2014/12/03 08:31

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