電子書籍の厳選無料作品が豊富!

海外のお客様とメールでやり取りしています。
相手が宿泊するつもりなのかどうか聞きたいのですが、どのように聞いたらよいのでしょうか?

宜しくお願いします。

A 回答 (3件)

Would you be needing to stay our hotel for several night?

    • good
    • 1

Are you going to stay at our hotel ?


当ホテルにお泊まりになりますか?

Would you like to make a reservation ?
ご予約お取りしましょうか?
    • good
    • 2

Could you tell me whether you have already reserved your hotel by

yourself or I need to do it for you?
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!