プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語にお願いします>_<

今月いっぱいで今の仕事を辞める事にしました。今日先生(医者)に言います。

A 回答 (3件)

I have decided to quit my job at the end of this month. I'm going

ell it to my doctor today.
    • good
    • 3
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)‼︎

お礼日時:2016/09/09 13:01

I decided I would be retired at the end of this month.I am gonna

tell so to my boss today.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)‼︎

お礼日時:2016/09/09 13:01

In this month full, I decided to resign now job.



I am going to say my doctor about this .
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)‼︎

お礼日時:2016/09/09 13:01

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!