We can guess that B,R,S,I,V,A,P,N, with maybe an exception or two, are probably the same as t,a,o,i,n,s,h,r in some order.

We only use the most frequent letters here, though it would be better to include all.

A 回答 (1件)

おそらく例外または2つの可能性があるB、R、S、I、V、A、P、Nはおそらくt、a、o、i、n、s、h、rと同じ順序であると推測できます。

私たちはここで最も頻繁に使用される文字のみを使用しますが、すべてを含める方が良いでしょう。
こんな感じですかね?
    • 0