電子書籍の厳選無料作品が豊富!

これといてほしいです。

「これといてほしいです。」の質問画像

質問者からの補足コメント

  • まる3番だけお願いします。

    「これといてほしいです。」の補足画像1
      補足日時:2018/04/26 10:42

A 回答 (4件)

1. An owl, the day


2. a cloud, the sky
3. A young man, the face
4. to London, a small
5. the moon, the earth
    • good
    • 1

③ 1. An owl cannot see well in the daytime.


2. There was not a cloud in the sky.
3. A young man suddenly hit her on the head.
4. When I went to London, I stayed at a small hotel.
5. The American astronauts' return from the moon to the earth was successful.
    • good
    • 0

おそらくベネット・セルタッチと読めます。

    • good
    • 1

嫌。



ほんとに解いてほしいんだったらもっと見やすい写真にするとか、問題文をきちんと質問に記すとかしたら?
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!