アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

[ ]内の英文を進行形にして下さい。お願いします。



As society [changes], some words [disappear], while others [get] updated meaning.

In place of the male/female ch

oice, they [look] for a third option.

In [describes] individuals who [do not identify] with their sex at birth.

A 回答 (3件)

is changing, are disappearing, are getting


are looking
describing, are not identifying
    • good
    • 1

changing


disappearing
getting
looking
describing
are not identifying
    • good
    • 0

辞書ひけば進行形が書かれてるよ。

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!