電子書籍の厳選無料作品が豊富!

英作文の採点よろしくお願いします
Just because they are woman,they don,t neccesary drive cars badly.,but I think woman driver,s reputation isn,t very well.

「英作文の採点よろしくお願いします Jus」の質問画像

質問者からの補足コメント

  • これならどうでしょう(,を直しただけですが)
    Just because they are woman,they don't neccesary drive cars badly,but I think woman driver's reputation isn't very well.

      補足日時:2020/09/18 23:52
  • >Just because they are woman,they don,t neccesary drive cars badly.
    この構文が間違い
    どこが間違いなのでしょうか
    またピリオドを1文字分空ける事は普通に記述答案でもするべきですか?

      補足日時:2020/09/19 08:26

A 回答 (5件)

>Just because they are woman, they don't necessarily drive cars badly.


 この文の"Just"を外して考えると明らかでしょう。

カンマとピリオドの後はスペースを一つ付けること。ただし文末のピリオドは関係なし。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました

お礼日時:2020/09/19 12:43

Not all women are poor drivers, but their reputation as drivers is not so good, I think.



> Just because they are women, they don't necessarily drive cars badly,
 この構文は間違い。

カンマの後はスペースを一つ付けること。
    • good
    • 0

見違えるほどよくなりました。



Just because they are women, they don't necessarily drive cars badly, but I think the female driver's reputation isn't very well.

(英作文チェック事項)
作文が終わったら、誤字、冠詞、単複、可算・不可算、三単現のs、自動詞・他動詞(要目的語)、時制の一致、などを「必ず」チェックしましょう。
    • good
    • 1

申し訳ありませんが、英文になっていませんね。

そんな "," まみれの英文はありません。

女性だからといって、必ずしも車の運転が下手と決まっているわけではないが、
Just because you're a woman doesn't necessarily mean you're a bad driver.

女性ドライバーの評判はあまりよくないと思う。
But I don't think a female driver have a very good reputation.

https://www.ldoceonline.com/dictionary/just-beca …
just because ...
spoken used to say that, although one thing is true, it does not mean that something else is true
Just because you’re my brother doesn’t mean I have to like you!
    • good
    • 0

Just because she's a woman doesn't mean she's not good at driving

hink female drivers have a good reputation.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!