アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

The temptationsの昔の歌の一部ですが英訳お願いします。
You've got a smile so bright, you know you could have been a candle
I'm holding you so tight, you know you could have been a handle
The way you swept me off my feet, you know you could have been a broom.
The way you smell so sweet, you know you could have been some perfume.
Well, you could have been anything that you wanted to
And I can tell, the way you do the things you do.
ちなみにこれはholding youってやっぱり男から女性への歌ですよね?

A 回答 (1件)

君がとても明るく笑ったのは、

君がローソクかもしれないと分かってたからなんだ
ボクが君をしっかり抱いた時、
君はクルマのハンドルだったかもしれないとも
ボクを掃き捨てるみたいに捨てた君のやり方、
君は自分がホウキだと分かっていたんじゃないのかい
君がとてもいい匂いをさせているのって、
だから、君は自分がなにか香水みたいなものだと
知っていたんじゃないかと思う
そうさ、君は望めば何にでもなれる
ただね、君のやり方ってみんなモノばかりじゃないか・・・・かな
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました!!