プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

お手数お掛けしますが宜しくお願いしますm(._.)m

なに言ってるの?
金曜日の夕方からずっと連絡しなかったのはあなたでしょ?
私は何度もメールを送りました!
あなたもネットカフェでfacebookを開いたなら私のメールをみてるはずです。届いてない訳ないよね?
気が狂いそう?おかしくなりそうなのはこっちのセリフだよ!

↑お願いします。

A 回答 (3件)

なに言ってるの?


What're you talking about?

金曜日の夕方からずっと連絡しなかったのはあなたでしょ?
It's you who've been out of touch since Friday evening, isn't it?

私は何度もメールを送りました!
As for me, I sent you several email messages!

あなたもネットカフェでfacebookを開いたなら私のメールをみてるはずです。
If you've opened your Facebook account at an Internet cafe, you must've found my email.

届いてない訳ないよね?
It's not possible it hasn't reached you, is it?

気が狂いそう?
Going insane?

おかしくなりそうなのはこっちのセリフだよ!
Going insane is what I am, not you!
    • good
    • 1
この回答へのお礼

細かくありがとうございます!
助かりました☆
参考にさせて頂きます(^^)

お礼日時:2012/06/19 07:11

How can you say such a thing?


It's you that haven't got in touch with me since Friday evening.
I just sent many mails to you.
You must have seen my mail if you opened Facebook at the net cafe.
Not receiving can't be impossible, I can tell you.
You're talking about you're going mad, Uh-huh!
You took my words, thank you very much!
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございましたm(_ _)m

お礼日時:2012/06/19 07:08

What are you saying?



You are the one who has not contacted me since Friday evening.

I emailed you many times.

If you opened Facebook at a netcafe you should have seem my email, right?

You are going crazy? That's my line.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

素早い回答ありがとうございます!!
助かりました☆

お礼日時:2012/06/18 13:33

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!