dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

あなたの嫌なことはしないよ、安心してね

を英語でお願いします。

A 回答 (4件)

これは、本当にいろいろな言い方がありますね~。

私なら、アメリカっぽく、理屈っぽく、

I respect you as a person and try to communicate with you always.
Please help me to build a great relationship between us.

以下、箴言です。

A great relationship is about two things, first, find out the similarities, second, respect the differences. - Unknown.
    • good
    • 1

もし恋人に言うのならば


I don't do what you hate. You are in good hands.
    • good
    • 5

I'll do you no harm.



の方が口語的にはより自然な形です。お詫びして訂正致します。

また二重否定を用いて、
I'll never do you no harm.
として強調する表現も存在します。

    • good
    • 3

I'll do no harm to you. Put your mind at ease.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!