dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

閲覧ありがとうございます

とても嬉しい言葉をかけてもらいました。
そこで「尊敬してるあなたにそのような言葉を言ってもらえて嬉しいです。これからも動画配信楽しみにしています」と英語で伝えたいのですがなんとメッセージしたらよいでしょうか。

A 回答 (3件)

I am glad to hear those words from someone I respect. I look forw

ard to your video streaming.
    • good
    • 0

I'm very happy to have such words from you I respect. I look forw

o your video distribution from now on.
    • good
    • 1

I'm so glad that the one I respect gave me such words. I'm lookin

to your movies as ever.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!