アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語に直してください!

1日目は観光地を回ったよ。

2日目は〜に会ったよ。

3日目は山に登って、海に入ったよ。

4日目はショッピングしたよ。

A 回答 (4件)

I went around the sightseeing spots on the first day.


I met ~ on the second day.
I climbed up a mountain and swam in the sea on the third day.
I went shopping on the forth day.
    • good
    • 3

On the first day, I went around the tourist spots.


On the second day, I met (blank).
On the third day, I climbed a mountain and went into the ocean.
On the fourth day, I went shopping.
    • good
    • 3

On the first day,we went around and looked tourist spots.


On the second,we ran into ~.
On the third,we climbed the mountain and went into the sea.
On the fourth,we did shopping.
    • good
    • 0

On the 1st day,we went around several spots of sightseeing.



On the 2nd day,we met up ~.

On the 3rd day,we climbed the mountain and went swiming.

On the 4th day,we went shopping.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!