これ何て呼びますか

以上、お手数をおかけして大変恐縮ではございますが、ご対応のほど、よろしくお願い申し上げます。

A 回答 (5件)

冷えピタに似たような、局部を冷やすitemはアメリカにもあります。


Cold compressという名称です。ですから
"Hie-Pita" is a type of instant cold compress in order to reduce a fever rapidly.
と説明すればよろしいかと。頭用以外にも体用もありますよね。もし個別の部位の熱と言いたいならばfeverのあとにfor one's forehead(前頭部)とかfor one's knees(膝)など付け加えばOKです。
    • good
    • 0

a seal typed ice-non

    • good
    • 1

私なら冷えピタを指しながら、


"This is called 'Hiepita'. It is like an instant ice pack. Peel off the plastic film from one side and put sticky side on your forehead. It will keep your forehead cool."
と説明しますかね。
ご参考までに。
    • good
    • 1

with -> by 変更します。



"HIEPITA" is a Gel sheet used for cooling our fevers down by putting on our forehead.
    • good
    • 0

"HIEPITA" is a Gel sheet used for cooling our fevers down with p

utting on our forehead.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!