プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語にしてください。

火曜日まで忙しくて、地獄のようだ。はやく沢山寝たい 笑

A 回答 (3件)

goona be busy as hell 'till Tuesday.


wanna sleep a bunch:D
    • good
    • 1

I'm super busy until next Tuesday. I'm dying. Right now I just wa

24/7 lol
    • good
    • 0

This hell goes on until Tuesday.Wanna sleep as longer as possible

ASAP!
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!