電子書籍の厳選無料作品が豊富!

What do you like to do with your friends?
この英文には、どういう答え方をすれば
良いですか?

A 回答 (4件)

普段友達と何して楽しんでるかを、ずばり答えてください。

    • good
    • 10

ざっくばらんにしたいことを言えばいいだけです。


Going to the concert.
Drawing pictures on the sand.
Climbing trees.
Decorating mannequins.
Dancing in bare feet.
などです。
    • good
    • 3

過去Q&Aも参考にしました。


https://oshiete.goo.ne.jp/qa/6105197.html

普段、友達といる時は、好んで何をしてるか、と言う問いかけと解釈する場合は

We usually go fishing together.
    • good
    • 1

what do you want to do with your friends?



とほぼ同義。

下に行くほど強め。

I like to play tennis(with them).
I would like to go shopping(with them).
I love to go to eat(with them).

等々。
    • good
    • 4

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!