プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語に詳しい方にお願いです
以下の文章を英語に翻訳してほしいです!!

私は演じることや歌うことが大好きで高校では演劇部でした

A 回答 (7件)

I love acting and singing. Actually, I belonged to a theatrical club in my high school days. 何かの際の自己紹介でしたら、このような言い方が望ましいかと思います。

    • good
    • 0

I really like to act or sing a song so I was member of act club o

f my high school
    • good
    • 0

Since I loved acting and singing, I was in the drama club in High

school.
    • good
    • 0

I love acting and singing, so I belonged to the drama club when I

was in high school.
    • good
    • 1

I like to act and singing very much.


So I was in the drama club when I was a high school student.
2文に分けた方がわかりやすいと思います!
like 〜 very muchだと とても好き という表現ですが、loveだと大好きや愛してる、などの表現になります。どちらでも大丈夫だと思います!
Soは、なので のような自然な文の繋がりになるので入れました
演劇部はdrama clubであってるが分かりませんが.. 違ったらすいません
    • good
    • 0

I loved to act and sing so I did theatre in high school.

    • good
    • 0

I used to singing and dancing and


I belonged to a drama club when I was a high school student.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!