アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

皆さんは毎朝どれくらい化粧に時間をかけますか?って英語でなんて言いますか?教えてください。

A 回答 (4件)

How long does it take for you to put your make up every morning?

    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2018/04/22 11:41

How long do you need to make up every morning?

    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうござます!

お礼日時:2018/04/23 20:06

How long time do you spend on putting make-up every morning?

    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうござます!

お礼日時:2018/04/23 20:06

How much time do you spend on makeup every morning?

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2018/04/22 11:41

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!