アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

There are many Indian restaurants in Japan and many of (them) serve a wide selection of spicy curries.
()内がなぜwhichにならないのか教えてください

A 回答 (4件)

()部分は「many Indian restaurants 」を指す代名詞です


だから関係代名詞whichではなく代名詞them がきます
    • good
    • 1

There are many Indian restaurants in Japan, many of which serve a

wide selection of spicy curries.
    • good
    • 0

There are many Indian restaurants in Japan. Many of them serve a

wide selection of spicy curries. では違和感はないでしょうか?
    • good
    • 0

and があるからです。

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!