Imagine finding a body that had been lost for 40,000 years...
The strange animal in the ice looked like it was sleeping. Ten-year-old Kostia Khudi and his brother had never seen anything like it before. But they had heard stories of the mamont, an imaginary animal that lived in the frozen blackness of the Siberian underworld. Their father, a reindeer herder named Yuri Khudi, went to ask a friend for advice. But when he returned, the body had disappeared...

A 回答 (1件)

40,000年間失われていた死体を見つけることを想像してください ...氷の中のその奇妙な動物は、眠っているように見えました。

10歳のコスティア・クディと彼の兄(弟)は、以前に、そのような物を見た事がありませんでした。しかし、彼らは、シベリアの地下の凍りついた暗黒の中で生きている架空の動物である、マンモスの話を聞いていました。彼らの父である、ユリ・クディという名のトナカイ飼育民は、友人にアドバイスを求めに行きました。しかし、彼が帰ったとき、死体は消えていました ...
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!
またお願いします(__)