アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

「久しぶりにログインしたよ。ちょっと忙しかった。元気?最近どう?」

A 回答 (3件)

I haven't been checking [facebook, mixi, etc.] for a long time.


I've been a bit busy these days.
Are you ok? How have you been?
    • good
    • 0

I've just logged in after a long interval.


Been busy so-so. How are you doing? What's going on?
    • good
    • 1

"It logged in after a long time.


I was slightly busy.
It is how these days [ energy ? ]?
じゃないですかね?
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!