ショボ短歌会

1)日本は四方を海で囲まれた島国である

2)私の母はよく近所の主婦とおしゃべりをして何時間も過ごすことがある

3)トムは新聞を読みながら座っていた

4)台所で何かが焦げている臭いがしませんか?

A 回答 (3件)

1)日本は四方を海で囲まれた島国である


Japan is an island country that is surrounded by the sea.

2)私の母はよく近所の主婦とおしゃべりをして何時間も過ごすことがある
My mother sometimes spend hours talking with housewives in her neighborhood.

3)トムは新聞を読みながら座っていた
Tom sat reading a newspaper.

4)台所で何かが焦げている臭いがしませんか?
Don't you smell something burning in the kitchen?

以上でいかがでしょうか?
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!!
超助かりました(#^.^#)

お礼日時:2014/01/19 22:34

学校の宿題みたい・・・



1)Japan is an island country 
sorounded by sea.

2)My mother often spend 
hours talking with houswives
neighbours.

3)Tom was sitting reading 
a newspaper.

4)It smells like something
is burning in the kitchen.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

みなさんビミョーにニュアンスが違うんですね(^^)
でもほんと超助かりました!!

お礼日時:2014/01/19 22:40

1. Japan is the island country which is surrounded all around by seas.



2. My mother has a habit of spending few hours with chatting with neighbor wives.

3. Tom was sitting with reading a paper.

4. Don't you smell something gets burnd in the kitchen?
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!!
超助かりました(#^.^#)

お礼日時:2014/01/19 22:36

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!