dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

明後日外国人の方と私の宝物について話し合います。そこで、
私の宝物はバドミントンのラケットです。なぜならそれは私が小学校から使っており、今尚使っています。そのラケットのおかげで小学校の時に試合で優勝することができました。勝ったときも、負けたときもこのラケットで試合に出場し、たくさんの思い出が詰まったかけがえのないものです。次は、わたしが結婚して子供ができバドミントンに興味を持ったとき、使ってもらえたら嬉しいです。
これを英文に直していただけないですか?…>_<…

A 回答 (1件)

My treasure is a badminton racket. I have been using it from the grammar school days and I still use it.

Using the racket I could win a grammar school tournament. Win or lose the racket is packed with my memories and is irreplaceable.

When I marry and have a daughter, who might be interested in the game, I hope she uses it.
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます(((o(*゜▽゜*)o)))
助かりました…>_<…