アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語にお願いします>_<

とても綺麗な公園!
写真の真ん中に写っている女の人は日本人?

そうよ。オフィスで会いました。彼女とは一回しか会ってないのに覚えてたのね。

A 回答 (3件)

What a beautiful garden this is!



Is she the Japanese taken in the center of the photo?

Yes,she is.I have seen her at the office.Your memory works fine as you may have seen her just once.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございます(^^)‼︎
本当にいつも助かります>_<

お礼日時:2016/08/17 09:01

What a beautiful park!


The woman in the middle of the picture is Japanese?

Yes, she is. I met her at the office. You remember her only you met her once.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)‼︎
使わせていただきます(^^)

お礼日時:2016/08/17 08:59

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!