プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語にしてください


私は過去のことは気にしてないよ。
終わったこといっても、しょうがないし、時間がもったいないから。

A 回答 (4件)

I don't care about the past.


What is done is done and it is a waste of time to worry about the things we can't control.


What is done is done
マクベスの中に出てくるセリフで、「済んだことをくよくよしていも仕方ない」という意味で、よく使われます。
最後は自分たち二人がどうにもできないこと(=過去の出来事)で思い悩むのは時間の無駄という意味でweにしました。
    • good
    • 1

I don't mind what happened in the past. I have better things to d

n to think dead issue and it is a waste of time.
    • good
    • 0

I don’t mind about the past.


It doesn’t make any sense, waste time.
    • good
    • 0

I do not care about the thing of the past.


That said about what's done, it can not be helped and I don't want to waste time.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!