アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語にしてください


全部私のもの。私はシェア~して食べるつもりはありません 笑

A 回答 (5件)

All is mine,not other's.

    • good
    • 2

All the food is mine. I won't share them for eating at all.

    • good
    • 1

All is mine, I don't want to share this dish.

    • good
    • 0

All my stuff.I'm not going to share and eat.


では…?他の回答を見て、間違っているかと心配になってきました
    • good
    • 1

All mine. Not gonna share. Sorry. :)

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!