アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

今日遠くに住んでいる親戚が家に来るので
英語のレッスンを休みます。
なので明日でもいいですか?

これを英語にしてください!!

A 回答 (3件)

I am going to have some relatives come from far away to


visit us today. May I ask you to cancel today's English
lesson and have one tomorrow instead?
    • good
    • 0

英語の先生がここに聞いてくるとは思えませんので、生徒の立場でかんがえます。


A close relative from far away is gonna to visit my home so I'm absent from the class today.
May I attend tomorrow?
    • good
    • 0

I'm going to be absent from today's lessen since my relative livi

y comes to my house. Will you transfer my lessen to tomorrow?
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!