アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語でなんと言いますか?
.
初めてsns上で知り合った人と会った。

私はあなた以外に会ったことなかった。

.

お願いします!!

A 回答 (4件)

This is the first time I have met a online friend.


I've never met anyone except you.

ではいかがでしょうか
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2017/11/17 11:34

This is the first time I actually met someone irl that I met on Twitter*.



I have never met anyone irl other than you.




*SNS は日本語なので英語では実は何を言われているのかわからないです。なので実際に使っているSNSのアプリの名前を使ったほうが良いです。

irl = in real life = 現実で・オフで
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2017/11/17 11:34

No.1です。

小さな誤りがありました

This is the first time I have met an online friend. ←aではなくanでした。
I've never met anyone except you.
    • good
    • 0

I have seen the person I came to know in SNS for the first time.


You are the first one I have ever met.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!