プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

今日のランチは手作り弁当。
を英語でどう言いますか?
よろしくお願いします。

A 回答 (6件)

Today's lunch is a handmade bento(boxed lunch).

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2018/04/16 22:57

Today's lunch is a handmade box lunch.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2018/04/16 22:57

Today's lunch is a handmade one.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2018/04/16 22:58

Today i made lunch from scratch.

    • good
    • 0

I made my lunch at home today.

    • good
    • 2

Today's lunch box is handmade.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2018/04/13 06:49

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!