アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

日本語に翻訳出来る方よろしくお願いします

Another cultural difference is time. If someone invites you to dinner at their house at 6 p.m., what time should you get there? Should you arrive early, late, or exactly on time? In Germany , it is important to arrive on time. In Argentina , polite dinner guests usually come 30 to 60 minutes after the time of the invitation. When traveling, remember that each country has a different definition of being on time.

A final area to be careful about is body language, including gestures. Is it acceptable to touch a person on the shoulder? How do you wave goodbye or hello? How do you gesture to someone to "come here"? All of these can be different from one culture to another. In Vietnam, it is rude to touch someone on the head with the palm of the hand. The gesture for "come here “ in the U.S. is only used for calling animals in some other countries.

A 回答 (3件)

• 0

ながっ!

「もう一つの文化的な違いは時間です。
誰かが午後6時に自宅で夕食に招待したら、何時にそこに着くべきですか? あなたは正確に時間通りに到着すべきですか? ドイツでは時間通りに到着することが重要です。 アルゼンチンでは丁寧な夕食のゲストは通常、招待されてから30〜60分後に来ます。 旅行の際には各国ごとの定義が異なることに注意してください。

最後に注意すべきことはジェスチャーを含む身体言語です。
肩を人が触れることは理解できますか? さよならですか?こんにちは?ですか?
誰かにここに来ることをどうやってあなたは身振りしますか?
これらはすべて、文化ごとに異なる場合があります。 ベトナムでは、手のひらで頭に触れるのは失礼です。 アメリカでは「ここに来る」というジェスチャーは、他の国では動物を呼び出すためにのみ使用されています。」。
以上。
    • 0

もう一つの文化的な違いは時間です。

誰かが午後6時に自宅で夕食に招待したら、あなたは何時そこに着くべきですか? あなたは早く、遅く、正確に時間通りに到着すべきですか? ドイツでは、時間通りに到着することが重要です。 アルゼンチンでは、礼儀正しい夕食のゲストは通常、招待された時間より30〜60分後に来ます。 旅行の際には、各国の定時の定義が異なることに注意してください。

注意すべき最後の分野はジェスチャーを含んだ身体言語です。 人の肩に触れることは容認できますか? さようなら、こんにちは、はどのように手を振りますか? 誰かに "ここに来て"ということをどういう身振りで表しますか? これらはすべて、文化ごとに異なる場合があります。ベトナムでは、手のひらで頭に触れるのは失礼です。米国では「ここに来て」というジェスチャーは、他の国では動物を呼び出すためにのみ使用されています。
    • 0